Geef ook Groen licht!

Gepubliceerd door Helge Sman, Er zijn 0 Reactie(s), Categorie Algemeen nieuws,

Het is tien jaar geleden dat wij Stichting Vesta oprichtten. Om onze verjaardag te vieren heeft kunstenaar Marc van Vliet een 'Welcome Light' voor ons ontworpen. Zijn inspiratie was de Poolse advocaat die in de bossen nabij de Wit-Russische grens woont en ‘s nachts een groene buitenlamp aan doet voor de vluchtelingen wie het gelukt is om door het prikkeldraad te komen.

Het groene licht is een signaal van hoop voor hen, want het betekent: hier ben je veilig, wij helpen mensen in nood en zullen je niet aangeven. 'Wij geven je groen licht.'

Deze inspiratie voor Marc van Vliet is een inspiratie voor Stichting Vesta. Het sluit immers naadloos aan bij waar wij voor staan.

Je kunt ons tienjarig jubileum met ons vieren door een Welcome Light bij ons te bestellen. Een doosje met lampje kost € 10. Hiervan gaat € 7 naar de stichting en met de overige € 3 dekken we de kosten.
Bestellen doe je door een mail te sturen aan: w.gabbi@yahoo.com.
Vermeld in je mail:
- het aantal lampjes dat je wil
- je naam, adres, postcode, woonplaats.

Maak het totaalbedrag (het aantal lampjes dat je wil x € 10 + € 6,75 als je ons tegenmoet wilt komen in de verzendkosten) over naar
NL41 TRIO 0254615473, ten name van Stichting Vesta o.v.v. het aantal welcome lights enje NAW-gegevens.

Na ontvangst van het bedrag op de rekening van Stichting Vesta zorgen wij voor levering. De levertijd is ongeveer een maand; zo kunnen we bestellingen combineren en scherp inkopen.