Benefietconcert op 29 januari in Amsterdam

Gepubliceerd door Helge Sman, Er zijn 1 Reactie(s), Categorie Algemeen nieuws,

Op vrijdagavond 29 januari organiseren twee trouwe donateurs een benefietconcert in Amsterdam.

Het internationaal succesvolle Osiris Trio (bestaande uit Peter Brunt - viool, Larissa Groeneveld - cello en Ellen Corver - piano) verzorgt voor u een prachtig klassiek concert. Terwijl u geniet van een avondje uit draagt u bij aan een betere wereld. Want de gehele opbrengst komt ten goede aan het werk van Stichting Vesta!

Kaartjes à €30 zijn te reserveren via een donatie op IBAN NL 93 INGB 0001 7111 72 t.n.v. A. Blom Amsterdam onder vermelding van uw naam en telefoonnummer. Na deze donatie bent u verzekerd van een stoel!

Plaats van het concert:

De Pelgrimskerk
Backershagen 12
1082 GT Amsterdam

Help ons aan een volle zaal door dit bericht aan vrienden en kennissen door te geven.

1 Reactie(s)
  1. Datum: januari 19, 2016
    Reactie van: Ria

Je kunt ook een kaartje kopen bij de ingang van de kerk. Dan contant € 30 betalen en van tevoren een mailtje sturen naar aliedblom@gmail.com